Floggers: Sefardíes? » Blog de Notas | Soy Facus

viernes, 15 de enero de 2010

Floggers: Sefardíes?

Flogger

Según Wikipedia:

Los sefardíes (del hebreo ספרדים españoles) son los descendientes de los judíos que vivieron en la Península Ibérica (España y Portugal) y luego expulsados de España a raíz del Edicto de la Alhambra decretado en 1492 por los Reyes Católicos. Están ligados a la cultura hispánica mediante la lengua y la tradición.


Y uds se estarán preguntando: ¿que tienen que ver los judíos expulsados de España en el siglo XV con los Floggers?

Paso a Explicar la razón por la cual los considero Judíos Españoles:
Por su Idioma.



El judeoespañol, ladino o djudezmo es la lengua que fue y es hablada por los sefardíes (judíos expulsados de España a raíz del Edicto de la Alhambra decretado en 1492 por los Reyes Católicos). Esta lengua, aunque es eminentemente derivada del castellano, es también una mezcla en diferentes proporciones de muchas de las lenguas habladas en la Península Ibérica y las posesiones aragonesas del Mediterráneo.


Todavía perdidos? no entienden nada?

Bueno, ahora voy a copiar el mismo texto citado arriba del judeoespañol pero en ese mismo idioma.

El Judeo-español (/dʒudeo espanjol/) o ladino (גודיאו-איספאנייול) es la lingua avlada por los sefardim, djudios ekspulsados de Espanya en 1492. Es una lingua derivada del espanyol i avlada por 150.000 personas en komunitas en Israel, la Turkiya, antika Yugoslavia, Gresia, Marroko, entre otros.

Ladino o "Djidio" es una lingua djudeo-romanse, kualo leksiko es derivado prisipalmente del Viejo Kastiyano i del Ebreo. La relasyon del Ladino kon el Espanyol Kastiyano o "Espanyol Halis" es parejida kon la del Idish ke favlavan los ashkenazim kon el Aleman. Los favlantes son aktualmente kaji i solo djudios sefaradim, kualas famiyas, por enshemplo, binieron de Salonika, Rodas, Izmir i Istanbul. Ama fina empesijos del syeklo XX, munchos goym la favlavan en Salonika, ande era la su lingua prinsipala.
(Ver el texto completo en Wikipedia)


Ahora si notan un parecido?
Será bueno o malo que los Floggers arrastren con la cultura Judioespana en sus espaldas?
Quizá sea una invasión y/o propagación de los judíos que abarque aun más tierras y supere más límites de lo que ya han superado. Destruyendo el léxico de todas las fronteras. Destruyendo las pupilas de los que se atreven a mirar sus coloridos ropajes.

Esperemos que no sea así.




SoyFacus | y ahora entiendo todo.


Mensaje para el INADI: Esto no se considera ofensivo para el pueblo judío ya que Facus también es judío, por algo me dicen Jesú.

0 comentarios:

Publicar un comentario en la entrada

Dale, dejame saber que opinás..

Ingresar un Nick en "Nombre/URL" o logueate en Google, OpenID, AIM, TypePad, WordPress o LiveJournal.